Varmt

puh vad varmt det är just nu men jag klagar inte...............bara lite. Helgen sprang förbi med härligt soligt väder. Jag och Saga spenderade hela dagen i lördags på badplatsen då även årets första dopp avklarades. Igår var vi på två årskalas och sen bar det av till sjön igen. Jag är inget vattendjur men ingen badkruka så jag tittulerar mig solbadare :D Älskar värme men har lite svårt för fuktig värme, antar jag är en nordbo ut i finger spetsarna och skulle nog inte trivas så bra närma ekvartorn där det är fuktig värme....

Denna veckan kommer bistå av tvätt, städning och packning inför semestern som snart snart är här :D
Saga börjar sitt sommarlov på tisdag kl 16 då hon gjort sin sista dag på dagis. Sen ska hon på mini semester med mormor och morfar och bo i husvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback