23 arbetsdagar kvar...

Det märks att sommar och semester snart är på intåg (även om man inte kan tro det när man tittar ut genom fönstret) Idag tar kommunens gymnasieskola studenten, niorna slutade igår själv får jag vänta ytterliggare 5 veckor innan jag får packa bilen och dra till västkusten. 5 veckor och 22 eller 23 arbetsdagar.....känns som en evighet just nu. Tur att man är lite långledig snart (midsommar). Det lugnar snart ner sig på jobbet också men vissa dagar kör det alltid i hop sig särskilt de dagar man har något planerat efter jobbet, som igår eller som nästa fredag då det är vinjunta. Jag har 4 veckors semester iår, härligt! Dessutom har jag 15 dagar sparade och över 20 timmar + på flexkontot :D. De sparade semsterdagarna kommer nog komma väl till pass de ocå :D

 


Så här känner jag mig just nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback