Bröllopsklänning?

Feronia dress

Eller rättare sagt klänning till brölloppet vi ska på i augusti. Min egen klänning hoppas jag kommer vara lite mer åt det vita hållet trots att jag uppenbart inte är en oskuld ;D Hur som hällst denna klänning är beställd, hoppas att den sitter bra oxå annars får jag väll sy om den lite. Ska även försöka fåtag på en särskild detalj som jag fastnat för och så ska en bolero/kavaj och ett par riktigt höga snygga svarta pumps inhandlas sen är min outfit klar :D

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gööööörfin:-) Du kommer bli jätte snygg i den!!! Kram

2010-06-02 @ 13:27:15
Postat av: Hanna

ja jag hoppas färgen är lika fin irl oxå. Kanske tom kan återanvända den på ditt bröllop nästa år Susanne :D om den passar då vill säga...kanske mot förmodan blivit jättesmal, fått enorma bröst eller tappat en arm vem vet :D

Postat av: Li

Superfin! Fick min klänning idag som jag också beställt på nätet

2010-06-02 @ 21:40:46
URL: http://lioscarsson.blogspot.com
Postat av: Karro

Skit snygg Hanna!! jag vill oxå ha en sån fin kläning!!

Kram K

2010-06-02 @ 22:48:28
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback