Nymålad framsida och påmålad Saga

Igår kom de faktiskt mina arbetsskygga päron ;D Pappa målade framsidan, mamma rensade lite av häcken, jag skrapade lite fasad och fyllde i med grundfärg och Saga var mest i vägen ;D Med undantag då hon bestämmde sig för att gå in och gå upp på andra våning. Tystnad en lång period vilket brukar innebära olovligheter! När jag gick in ropade jag på henne två ggr små steg sprang på andra våning och när jag kommer upp står en liten Saga där indränkt i mavala färg Hong kong (naglack) Hon hade lyckats måla fingrarna men ytterst lite hade träffat naglarna även om man såg att det var målet. Det mesta av innehållet från flaskan fanns på hennes ljusrosa bykor, ben, armar samt i sängen.........hoppkon hade visst oxå fått sig en omgång. Hon var nöjd men skamsen jag var INTE nöjd!! Det roliga var att när hon hörde mig komma upp för trappan så sprang hon och ställde tillbaka naglacket där hon tagit det och så stod hon där och låtsades som ingenting och tittade i golvet lilla pussgurka!!

 

Kommentarer
Postat av: Karro

Hi hi hon är oxå en liten Emil;-)!!!

Ja tysnad brukar ju inte vara ett gott tecken;-)

Kram K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback