Inte långt kvar nu...

Till man är 30 år! Tio-års perioden mellan 20-30 innebar först den värsta perioden i mitt liv och sen den absolut bästa. Hoppas att 30-40 fortsätter som 20-30 slutade. Jag känner att jag måste ta tag i mitt liv så en liten kris har jag nog allt. Jag kan ibland känna att jag måste ta tag i min karriär alltså bli mer driven (läs börja tjäna de stora pengarna),  krävs nog att man byter jobb för det! den privata sektorn har helt andra löner än den kommunala men sen trivs jag ju så bra med dem jag jobbar med.... och det värdesätterjag mer än en årsinkomst på 4-500 000kr. Jag måste ta tag i det där med att träna för att bli starkare och se bättre ut (även det tecken på ålderskris) sen gråter jag ju inte om jag går ner 5-6 kg heller till sommaren. Jag tror det där med middag på kvällen INTE är min kropps melodi för sen vi började med familyfood så känns det som att alla kläder är för små... 

Igår när jag kom hem så hittade jag en mycket trevlig överraskning i brevlådan :D En bröllopsinbjudan!! Åhh så underbart roligt. Det är roligt det där när det händer saker i någon man tycker mycket om's liv. Hur glad man blir för någon annan. Man blir så rörd och upprymp precis som om det vore en själv. Som när Karro berättade att hon skulle få Fabian. Jag blev helt snyftig och tårögd (rödvinet hjälpte nog till att förstärka känslorna ;D) och var helt lyrisk i flera dagar.  Det är en skön känsla, en äkta känsla.
Så blir jag tårögd om du berättar något roligt så anser jag att du är min vän ;D säger jag bara jaha va kul då kanske vi inte är så goda vänner som vi vill tro..................... Hur som hällst, det kommer bli underbart kul och jag ska göra allt jag kan för att bidra till att göra deras dag speciell. Dags att börja klura på något kul att framföra eller ge dem på festen kanske?

Kommentarer
Postat av: Karolin

Du är sååå go och härlig min fina vän!!

VI ska på bröllop!!! Gud va kul de ska bli!! Hoppas att de snart är våran tur snart;-)!!!

Puuuus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback