Klippning

Saga klippte sig igår. På vägen till jkpg var hon VÄLDIGT kaxig och skulle åka och pippa hålet "asg" (alltså klippa håret) men väl där så bröt hon ihop och ville INTE pippa sig. Det gick i alla fall bra till slut och nu är hon så fin så med lugg och page eller ja eftersom hon har så mycket självfall så syns det ju knappt att det är page men fin är hon. Förhoppningsvis så kommer självfallet synas mer och mer när håret växer och blir längre. Jag hoppas fortfarande på att hon ärvt sin pappas hårgener dvs skruvlockar. Mathias har ju faktiskt skruvlockar i ändarna om han låter sitt hår växa ut en bit. 

Jag ska in till jkpg och salongen på söndag och få min omgång. Det blir toppning (kanske att jag klipper upp det lite för mer volym) samt att jag ska bli blondare igen :D Ser fram emot att bli lite vårfin. Kanske skulle ta och åka någon timme tidigare och shoppa några fina vårkläder också.....


Kommentarer
Postat av: Karolin

Ha ha asg paippa håret!!! Underbara söta lilla tjej!!!

Ja nu vill man verkligen göra en helkropps renovering nu när våren närmar sig!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback