Ny vecka och ny snö....IGEN

Kan det aldrig sluta snöa???? Igår fick jag en uns av känsla av vår. En liten ns men dock en uns. Idag är den borta. Snön vräker ner och det blåser och är kallt :(

Det blev en sväng till ikea igår, en snabbis, men ingen lampa och ingen visit hos Fam R. Lampan jag vill ha har en diameter på 80 cm och jag tycker den är enormtstor! Vi kom fram till att vi måste mäta lite först innan vi köper den, om vi nu köper den. Förvaringsboxar, nu kudde till S, en svart AGAM stol och lite annat småplock slank ner i vagnen och trots att vi knappt köpte nått så slutade det hela på runt tusenlappen, hur lyckas man? Helgen efter löning är ingen bra helg att åka till stan på men ibland måste man ju så vi trotsade bacillskräcken och klaostofobikänslorna och tog en sväng inne på A6. M hade tänkt shoppa lite kläder men hittade inget han gillade. Var kan man köpa fina pikéer i mellankronorsklassen dvs inte 800 kr eller hmjunk? Jag handlade inte heller något till mig själv, ja ni läste rätt ;D Handlade lite våriga kläder till Saga och presenter till Grunditz pojkarna främst till Tarzan Grunditz :D så roligt att titta på bebis/minikläder igen och dessutom till en liten kille!!! Presenterna till alla pojkarna kräver ett namnval till TArzan först!!! Så bestäm er nu mamma och pappa Grunditz :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med, nu får det vara slut på snöandet!!! Jag vill ha vår!/Sara

2010-03-01 @ 20:35:12
Postat av: Karolin

Åååå ni måste komma hit snart juh!!!

Namnvalet är nästan klart tror vi.... Fabian....



Ja nu vill vi ha vår, vill ju ut och köra barnvagn igen;-)!!!!

Hör av er när ni vill och kan komma!

Puuuuus på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback