SOL

Solen skiner, jag har jobbat undan mina största surdegar på jobbet.....................kanske ska sluta tidigt idag och nagga på mina flextimmar?

Imorgon ska jag/vi äntligen få träffa den nyaste av grabbarna Grunditz :D åh längtar, finns det något mer underbart än en liten ny bebis? ser fram att träffa de andra i familjen oxå så klart ;D även om fokus kanske inte ligger på dem just nu!

Tyvärr hinner vi inte fixa den andra presenten tills imorgon eftersom det är en del fix med den + att Tarzan bara till 98% fått sitt namn. Annars brukar vi alltid ge syskonen till små bebisar en liten present oxå, för även de är ju speciella och behöver få synas lite i allt bebisstohej. Brukar uppskattas och därför gör vi så även nu :D Sen ÄLSKAR jag att ge bort saker och designa och fixa vilket blir min bonus :D

Men detta ger oss en anledning att få träffa dem snart igen :D

Kommentarer
Postat av: Karolin

Vi längtar efter att få träffa er med!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback