Våffeldagen

Torsdag idag och snart helg igen. Allt går i ett rasande tempo både på jobbet och här hemma. Har verkligen fått tänka till denna veckan för att hinna med alla måsten phu. Ikväll ska vi till Ekholmen på våffelfika och prata lite om påsk. Imorgon efter dagis och jobb ska jag och Saga på kalas. Det ser vi fram emot. Därefter ska vi till stan för att äta middag på kvällen med vänner. På lördag åker M till Vara för att gå på 40-årskalas medans jag och Saga stannar hemma och föbereder mitt 30-årskalas för min sida av släkten.

Våren är nära nu och jag är så himla sugen på en ny garderob (innehållet alltså) men vi har så många andra utgiftskällor just nu t.ex en elräkning nära 5 siffrors gränsen :( surt. Så därmed får jag nog sansa mig lite denna goding har jag dock unnat mig. Har länge velat ha en Lovley knit cardigan från ODD mOlly och nu äntligen hänger det en i min garderob i färgen grey. Lycka.

 


http://www.country-dreams.se/

Kommentarer
Postat av: Karolin

Å den är så grymt snygg!!! Den var du värd!!!

Denna vecka försvann lika fort som den kom... Kanske styra upp något nästa vecka?

Kram K

Postat av: Sara

åh, fin fin. Vill också ha!!! ses imon:D

2010-03-25 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback