VÅR!!! eller?

Kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska byta färg på min present (Kitchen aid:en) men jag tror att det lutar att åt jag SKA göra det. Det är ju en kritvit jag vill ha så varför nöja sig med något annat när det bara handlar om ett byte? I sådant fall så skjutasar jag M till jkpg på lördag och så fixar vi det innan jag lämnar av honom hos Milla.....  Idag är det vår dvs nu har jag börjat cykla till jobbet igen. Snön har smällt undan jättefort och nu kan man till och med se gräset på framsidan av huset. Snart dags att hänga undan vinterkläderna och trottsa minusgraderna med att envisas med att ha på sig vårjackan :D

Har ni bra tips på sake man kan köpa för födelsedagspengar så bidra gärna med det!! Kartellampan står högt upp på min lista men det finns ju så mycket annat snyggt och totalt onödigt som man bara MÅSTE ha :D

KitchenAid Artisan KSM150PS CremeKitchenAid Artisan KSM150PS VitKitchenAid Artisan KSM150PS Caviar
        creme                        vit                    svart

bild från http://www.bagarenochkocken.se/shop/

Kommentarer
Postat av: HannaM

En iPhone eller en matchande blender till din kitchen aid?? leeer eller en ny våroutfit? Det brukar inte vara några bekymmer att göra sig av med pengar , åtminstone inte om du frågar mig! ha en fin dag (trots vädret)

2010-03-23 @ 10:15:47
Postat av: Anonym

Byt färgen på Kitchenaiden, är det en vit du vill ha ska du ta en vit. Annars ångrar du dig bara. Dina födelsedagspengar kan du skänka till behövande (dvs till mig ;-) ) Kram!

2010-03-23 @ 10:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback