Cykelett

Jisses vad trött jag är!!!! Har grejat ute konstant sen i fredags eftermiddag med undag tag för mat, toa och sovning. I lördags morse begav vi oss ut i den undebara morgonsolen, jag började måla testfärgen på uterummsdelen och Mathias följde med Saga 102 varv run kvarteret. Hon har nu äntligen fått sin efterlängtade cyklett och hon älskar den!!!! Tack igen Li för ett otroligt bra och prisvärt köp :D Mathias har stripat på hjärtan och blommor och så står det Saga med röda bokstäver. Hur det går? jo men hon cyklar på som bara den och efter denna sommaren lär vi får springa efter henne. När de kom hem tog jag med mig Saga till syntema för inköp av mer färg och när vi kom hem hade Mathias konstaterat att fasaden på södersidan inte alls är/var så bra som vi trott utan en stor del av panelen måste bytas .........suck!!!  så nu får vi tänka om lite. Vi kommer att måla öster och västersidan inom kort och sen får vi ta panelbyte efter det och sen måla södersidan. Norrsidan målar vi i samband med att garaget är klart för målning för som ni sett på bilderna så kommer man inte åt att måla där nu ändå. Idag ar jag rensat nästan hela häcken samt plockat upp varenda jä...a maskros i gräsmattan aj vad min rygg gör ont nu. 

Snart ska vi till godaste vännerna och grilla korv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback