Fredag

Denna morgon började på det bästaste sättet en morgon kan börja på :D

Idag är allt som det ska vara! Solen lyser, det är fredag och hela helgen ligger framför oss. Idag är det barnkalastime och därefter fredagsmys. Önskar att vårt uterum hade varit lite mer iordning så man kunnat sitta där och njuta ikväll men eftersom byggkaoset fortsätter så huserar uterummet en hel del från det fd garaget. Jag får göra det jag är bäst på nämligen garderobsstäda där lite dvs knöla in all skit någonstans där det inte syns. Det som inte syns finns inte eller? Kanske kanske om väder och tid tillåter kan jag hinna måla lite i eftermiddag/kväll oxå.

Imorgon ska vi till stan. Först trängas med alla andra i affärer och sen blir det grillkalas hos syster/svägerska/faster med familj för Klara som fyller 8 år.

Nu är planteringarna i zinkkrukorna klara också, jag återkommer med bilder.

TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Skönt att höra att det är fler än jag som garderobsstädar;-) Bara skiten inte syns så är jag nöjd;-)!

Tusen tack för den fina presenten!!

Kram K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback