Hemma idag

Är hemma idag och igår! Jag var magsjuk i söndagskväll/natt. Usch och fy vad hemskt det är. Var nog den värsta jag har haft. Än så länge har M och S klarat sig och jag själv är sen i går pigg igen, eller pigg vet jag inte är fortfarande helt matt och orkeslös så det blir inte mycket gjort. Dessutom ska man ju inte lämna sina barn på dagis om man själv är sjuk så S är hemma. Det är tillräckligt energikrävande, så pass mycket som jag klarar av känner jag.

Idag är grävaren här och gör markarbetet :D Väldigt effektiv tjoff så var grunden bora och nu har de grävt ur och lagt sand och ska snart lägga grus/singel Allt detta på ca 2 timmar!!! Saga tyker det är mycket spännande med traktorn som förstör huset som hon säger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback