Irriterad

Idag är jag inte på humör. Jag är fruktansvärt  frustrerad, irriterad, orolig, besviken osv. Less rent ut sagt. Jag tycker synd om M som verkligen sliter ihjäl sig både hemma och på jobbet just nu. Jag blir frustrerad över att se alla projekt vi har och hur allt hänger på honom SJÄLV. Jag är rädd att han snart bara tappar all ork, energi och bara ligger hemma och stirrar iväggen.


Usch vad trist det är att känna så här men jag ORKAR fan inte gång på gång känna att folk trampar en!!!!!!!!!!!!!!!! Att M alltid ska tas förgiven och på ett sätt utnyttjas!!! Jag är så JÄVLA trött på vissa personer så jag kan spy just nu. Eller är det så att man bara ska kunna sparka, pissa och ta oss förgivet? Det känns så! iNte konstigt att min förmåga att lita på folk gång på gång dras ner i botten.
Ibland pratar vi faktiskt om att sälja, flytta och dra från allt. 
 Idag känns detta alternativ vädigt lockande!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fy vad tråkigt att höra! Stackars er och framförallt M. En flytt till Götet kan alltid rekommenderas;-)



Ta hand om er!!!



Kram från Susan

2010-05-03 @ 09:14:59
Postat av: Lina

Ni är som sagt varmt välkomna att flytta hit t Blekinge ;-) Skämt o sido, du måste få honom o tagga ner o lära honom att säga nej. Jag börjar få en liknande situation här hemma med en man som bara jobbar... (för att de är kort om folk på hans jobb samt att de som är där skiter i att göra vad de ska göra..) Säg t honom att alla projekt inte behöver bli klara (och att han inte ska ta tag i andra folks projekt) Kramar!

2010-05-03 @ 12:13:58
Postat av: Sara

Inte kul o läsa....säg till om ni behöver hjälp med något eller bara behöver prata!! Vi finns här.Kram S

2010-05-04 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback