Kristihim...

Nu har energin tagit slut för idag..... bara min inte Sagas. Jag har målat fönstert i kommande "kontoret" två ggr samt nästan halva taket 1 ggr eller ja en tredjedel är nog mer sant!!!
Nu ska jag bara avsluta min städning, packa inför vår weekendtripp och kanske kanske ta en runda i trädgården när M kommer hem från jobbet oxå och sen kan jag oxå ta helg :D

Imogonbitti drar vi söderut. Blir en heldag i gamla hemstaden med lite lekplatsbesök, en runda på stan samt fredagsmys på hotell i minisvit. Det är vi VÄRDA och framför allt M efter sitt slit med garaget. Ikväll rivs det sista av vårt fd garage och på måndag eller tisdag kommer grävaren :D

På lördag ska vi hem till L&B och deras lilla nya Noah lääängtar!!!!!!

TREVLIG HELG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback