Arbetskamrater

Skönt att vara på jobbet idag. Konstigt att säga det men så är det. Jag är så oerhört tacksam och glad för de arbetskamrater jag har. Skönt att kunna avreagea sig lite på lunchrasten om diverse och spy lite galla samtidigt som man får kloka råd av vänliga gulliga människor. Mår lite bättre idag, sitter i alla fall inte med en klump ihalsen, tårar i ögonen och känner för att skrika rätt ut hela tiden. Så det kan man väll påstå vara lite bättre?!

Igår eftermiddag åkte vi på en liten utflykt. Inte långt och inget speciellt men det var skönt att komma iväg lite. M fick handla något kul så nu är han lycklig ett tag...... jag är lycklig om han är glad och mår bra. Saga var lycklig för hon fick hamböjaje :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt o höra att det känns lite bättre idag!/S

2010-05-04 @ 09:31:29
Postat av: Lina

Men Hanna! Hur har du uppfostrat S egentligen?? Hamböjare - det är ju KORV det ska va! ;-)

2010-05-04 @ 13:27:11
Postat av: Hanna

hahahha jo jag vet men ibland måste man lyxa till det lite :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback